ΜΕΡΑΜΠΕΛΛΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ WEB TV ME NEO XORHGO


powered by Agones.gr - Stoixima





ΜΕΡΑΜΠΕΛΛΟ
Η επαρχία καλύπτει το βορειοδυτικό τμήμα του νομού και είναι στο μεγαλύτερο μέρος της ορεινή. Στην περιοχή της Νεάπολης-Λημνών και στον Άγιο Νικόλαο

 είναι οι μοναδικές μικρές πεδινές εκτάσεις της. Προϊόντα παραδοσιακά της επαρχίας είναι το λάδι, τα χαρούπια και τα αμύγδαλα.

Το όνομα της η επαρχία, όπως συνηθίζεται στην Κρήτη, το πήρε από το φρούριο Μίrabello, που ιδρύθηκε το 13. αϊ. στη θέση όπου σήμερα είναι η Νομαρχία στην πόλη του Αγίου Νικολάου


, Τα όρια της επαρχίας είναι περίπου τα ίδια με της τούρμας και της καστελανίας Μεραμπέλου.


Στο Μεραμπέλο είναι η πρωτεύουσα του Νομού Άγιος Νικόλαος και η μικρή πόλη Νεάπολη, αλλά και το όμορφο παραδοσιακό κεφαλοχώρι Κριτσά.


Οι πιο σημαντικοί αρχαιολογικοί χώροι και ιστορικοί τόποι του Μεραμπέλου είναι οι πόλεις των ιστορικών χρόνων: ΔρήροςΌλουςΛατώ και Ίστρων, το μεσαιωνικό φρούριο τηςΣπιναλόγκας,

 το ιστορικό σπήλαιο της Μιλάτου, η Μονή Αρετίου και μερικές ακόμη μονές σήμερα διαλυμένες στο Πάνω Μεραμπέλο, καθώς και οι σπουδαίες βυζαντινές τοιχογραφημένες εκκλησίες στην Κριτσά και στον Άγιο Νικόλαο.

Στη Νεάπολη εδρεύει η επισκοπή Πέτρας, στην οποία υπάγονται οι επαρχίες Μεραμπέλου, Λασιθίου και Βιάννου.




Η υγραεριοκίνηση είναι η πλέον ασφαλής και φιλική μορφή ενέργειας. 

Χρησιμοποιείται για την κίνηση οχημάτων από την δεκαετία του 1940 στην Ευρώπη, επίσημα από το 1981 στην Ελλάδα για τα ΤΑΞΙ και από το 1999 νομιμοποιήθηκε για το σύνολο των οχημάτων.





Χρησιμοποιείται πια από χιλιάδες αυτοκίνητα και λεωφορεία σε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει καταγραφεί ατύχημα από υγραέριο


, σε αντίθεση με άλλα καύσιμα.
Τα πλεονεκτήματα της υγραεριοκίνησης είναι:
Μεγάλη Οικονομία: 45%-50%  φθηνότερο καύσιμο από την τιμή της Βενζίνης.

Τα ίδια χιλιόμετρα:  Εάν κάποιο όχημα απαιτεί 10 lit/100km με τη βενζίνη, με το υγραέριο απαιτεί 10,5 lit/100 km.
Μειώνετε το κόστος μετακίνησης στο μισό!!!!!
Μακροζωία του κινητήρα και του καταλύτη:

Λόγω της τέλειας καύσης που επιτυγχάνεται με το υγραέριο, δεν διαβρώνονται τα μέταλλα του κινητήρα, καθώς το υγραέριο δεν περιέχει πρόσθετα όπως η βενζίνη και δεν παρουσιάζονται ανθρακούχα υπολείμματα. Επιτυγχάνεται έτσι και οικονομία στα SERVICE.

Ίδιες επιδόσεις με τη Βενζίνη:

Η σύγχρονη τεχνολογία των συσκευών υγραεριοκίνησης ZAVOLLI εξασφαλίζει τις ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ επιδόσεις του κινητήρα (ιπποδύναμη, επιταχύνσεις, τελική ταχύτητα)



Ασφάλεια:

Η πίεση του υγραερίου στο ρεζερβουάρ είναι 2-3 ατμόσφαιρες ενώ οι προδιαγραφές των δεξαμενών είναι 30 ατμόσφαιρες. Πέραν των απαραίτητων πιστοποιήσεων των δεξαμενών, η ασφάλεια επιτυγχάνεται με:
  • Ασφαλιστικό Υπερβολικής Πίεσης
  • Αντεπίστροφη Βαλβίδα
  • Δύο (2) Ηλεκτροβαλβίδες
  • Βαλβίδα Υπερβολικής Ροής
  • Αεροστεγές Περικάλυμμα,
τα οποία διασφαλίζουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία.

Επίσημα Crash Test, αποδεικνύουν πως σε οποιαδήποτε περίπτωση σύγκρουσης, φωτιάς ή ανατροπής του οχήματος, η εγκατάσταση του υγραερίου παραμένει ανέπαφη, διασφαλίζοντας το υγραέριο.
Μεγαλύτερη αυτονομία: Mε την υγραεριοκίνηση έχετε πλέον 2 ρεζερβουάρ καυσίμων (υγραέριο + βενζίνη). Εξασφαλίζετε, επομένως, μεγαλύτερη αυτονομία στις μετακινήσεις σας.

 Καθαρότερο περιβάλλον: H υγραεριοκίνηση είναι η φιλικότερη προς το περιβάλλον μορφή κίνησης. Λόγω της τέλειας καύσης του υγραερίου, οι εκπομπές ρύπων είναι σχεδόν μηδενικές.


Τοποθετείται σε όλα τα αυτοκίνητα: Οι συσκευές υγραεριοκίνησης ZAVOLI διαθέτουν ειδικό λογισμικό για κάθε μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας τις ίδιες επιδόσεις με τις εργοστασιακές. Επιπλέον, η μεγάλη γκάμα δεξαμενών της Gas Service δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης υγραεριοκίνησης σε κάθε τύπο αυτοκινήτου.



ΠΡΟΣΟΧΗ:

ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΛΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ.
Το Υγραέριο είναι ένα απολύτως φιλικό για το περιβάλλον καύσιμο. Η χρήση του συντελεί στο να επιτευχθούν οι στόχοι του Πρωτοκόλλου του Κιότο.

Το Υγραέριο παρουσιάζει ανώτερα επίπεδα απόδοσης συγκριτικά με τα υγρά και στερεά καύσιμα, ενώ υπερτερεί και έναντι του Φυσικού Αερίου όσο αφορά τις εκπομπές μεθανίου, διοξειδίου του άνθρακα και τις συνολικές εκπομπές οργανικών στοιχείων, βελτιώνοντας την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα, και προσφέροντας παράλληλα μια αξιόπιστη πηγή ενέργειας για το παρόν αλλά και για το μέλλον.


Πρόσφατες έρευνες αποδεικνύουν ότι το Υγραέριο εκπέμπει 15-27% λιγότερα γραμμ./χλμ.


 Αερίων του Θερμοκηπίου σε σχέση με την βενζίνη.

Η χρήση υγραερίου αποδεδειγμένα προσφέρει σημαντική μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων (CO2, CO, NOx)

Το υγραέριο εκπέμπει κατά την καύση του μόνο Διοξείδιο του Άνθρακα (CO2), Οξείδια του Αζώτου (NOx) και H2O (υδρατμούς).

Τα επίπεδα εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα είναι πολύ κατώτερα σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα, ενώ και οξείδια του αζώτου παρουσιάζονται σχεδόν 30 φορές χαμηλότερα σε σχέση πάλι με τα συμβατικά καύσιμα.



 Τα καυσαέρια που εκπέμπονται από την καύση του πετρελαίου και το μαζούτ περιέχουν επίσης Μονοξείδιο του Άνθρακα (CO), Διοξείδιο του Θείου (SO2) και αιθάλη (αιωρούμενα σωματίδια).



Το υγραέριο δεν περιέχει βαρέα μέταλλα που συναντάμε στα υγρά παράγωγα του αργού πετρελαίου (ντίζελ και το μαζούτ), όπως ο Ψευδάργυρος (Zn), ο Μόλυβδος (Pb), το Βανάδιο (Vn) και το Νικέλιο (Ni). Σε υψηλές θερμοκρασίες καύσης, αυτές οι ουσίες ευθύνονται για την οξείδωση των μετάλλων (σε λέβητες, σωληνώσεις κτλ.), ενώ είναι βλαβερές και για το περιβάλλον και τον ανθρώπινο οργανισμό.

Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα παρουσιάζουν εφάμιλλα ποσοστά εκπομπής με τα Υγραεριοκίνητα, υστερούν όμως σημαντικά στις εκπομπές αιωρουμένων σωματιδίων, όπου έχουμε έως και 30 φορές αυξημένα επίπεδα εκπομπής σε σχέση με το Υγραέριο.

Ο όρος υγραέριο αναφέρεται σε οποιοδήποτε προϊόν αποτελείται κατά βάση από μίγμα κάποιων από τους ακόλουθους 

υδρογονάνθρακες: προπάνιο, προπένιο (προπυλένιο), κανονικό βουτάνιο, ισοβουτάνιο, ισοβουτυλένιο, βουτένιο (βουτυλένιο) καιαιθάνιο. Οι υδρογονάνθρακες αυτοί είναι σε συνήθεις ατμοσφαιρικές συνθήκες αέρια, τα οποία συνήθως υγροποιούνται υπό πίεση για τη μεταφορά και αποθήκευση. Το LPG, το υγροποιημένο βουτάνιο που περιέχεται στις γνωστές φιάλες camping gaz, και το φωταέριο το οποίο αποτελείται από υγροποιημένα αέρια προερχόμενα από απόσταξη λιθάνθρακα είναι γνωστοί τύποι υγραερίων.
Ο όρος γκάζι χρησιμοποιείται συχνά σαν γενικότερος όρος αναφορικά με όλα τα αέρια καύσιμα μίγματα που περιέχουν απόμεθάνιο ως και πεντάνιο, και ακόμα πιο γενική ήταν η παλιότερη χρήση του όρου γκάζι για όλα τα αέρια και υγρά ορυκτά καύσιμα.


Το υγροποιημένο αέριο πετρελαίου, γνωστό και με τον αντίστοιχο διεθνή όρο LPG (ελ - πι -τζι), σύντμηση του liquified petroleum gas, αποτελείται από ελαφρά κλάσματα αργού πετρελαίου, τα οποία είναι αέρια όταν βρίσκονται υπό συνήθεις ατμοσφαιρικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας. 


Τα αέρια αυτά κλάσματα υδρογονανθράκων διαχωρίζονται από τα υγρά κλάσματα κατά τηδιύλιση που γίνεται στο αργό και οδεύουν προς δεξαμενές αποθήκευσης προς άλλες χρήσεις, ενώ τα υγρά κλάσματα χρησιμοποιούνται για την παρασκευή υγρών καυσίμων (ντίζελ, βενζίνη κ.ο.κ.).

 Επίσης ο όρος LPG αναφέρεται στα κλάσματα που αφαιρούνται από το φυσικό αέριο προτού αυτό οδεύσει προς κατανάλωση. Τα κλάσματα αυτά είναι υγρά όταν είναι υπό υψηλή πίεση. Ουσιαστικά δηλαδή το LPG είναι μίγμα προπανίου και βουτανίου το οποίο είτε προέρχεται από αργό είτε προέρχεται από την ξήρανση του φυσικού αερίου. Η αναλογία προπανίου-βουτανίου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την εποχή, πιο πολύ προπάνιο το χειμώνα,

 πιο πολύ βουτάνιο το καλοκαίρι. Συνήθως προστίθεται σε μικρή αναλογία κάποιο συστατικό με πολύ ισχυρή οσμή

 ώστε να είναι εύκολα ανιχνεύσιμες τυχόν διαρροές. Είναι ένα ιδιαίτερα εύφλεκτο προϊόν (όπως όλοι οι υδρογονάνθρακες) και επιπλέον όταν είναι υγροποιημένο υπό πίεση υπάρχει ο κίνδυνος έκρηξης από απότομη εκτόνωση (δεςBLEVE). Ως εκ τούτου, ισχύουν αυστηρές προδιαγραφές και κανονισμοί για τον χειρισμό, αποθήκευση και διάθεση του.

 Χρησιμοποιείται ως καύσιμο, και θεωρείται πιο "καθαρό" από τους υγρούς υδρογονάνθρακες διότι έχει μεγαλύτερη αναλογία υδρογόνου-άνθρακα και άρα μικρότερες εκπομπές CO2. Επίσης χρησιμοποιείται ως ψυκτικό εργαζόμενο μέσο σε βιομηχανικά συστήματα ψύξης.

Στην Ελλάδα LPG παράγουν και τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ και τα διυλιστήρια Μότορ Όιλ, αλλά μεγάλο τμήμα του καταναλώνεται επί τόπου για τις ανάγκες θέρμανσης των φυσικών και χημικών διεργασιών των διυλιστηρίων, καθώς και για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, και το υπόλοιπο διατίθεται στην ελληνική αγορά ή εξάγεται.