ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ FREE LIVE PODOSFAIRO
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Αυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο κινητήρα. Σύμφωνα με τους συνηθέστερους ορισμούς, τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται ώστε να κινούνται (ως επί το πλείστον) στους αυτοκινητόδρομους, να έχουν καθίσματα για ένα ως έξι άτομα, έχουν συνήθως τέσσερις τροχούς και κατασκευάζονται κυρίως για τη μεταφορά ανθρώπων,αλλά και μερικές φορές για την μεταφορά διαφόρων πραγμάτων. Ωστόσο, ο όρος αυτοκίνητο καλύπτει και άλλα οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία κτλ).
Το 2002 υπήρχαν περίπου 590 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα παγκοσμίως (περίπου ένα ανά 11 κατοίκους), εκ των οποίων τα 140 εκατομμύρια βρίσκονταν στις ΗΠΑ (σχεδόν ένα ανά δύο κατοίκους). Ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς, καθώς οι κάτοικοι των αναπτυσσόμενων κρατών σταδιακά αρχίζουν να αποκτούν επιβατικά αυτοκίνητα.
FREE PODOSFAIRO ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
FREE PODOSFAIRO ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το έτος 1769, ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot), δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία.
Το έτος 1770, ο Γερμανο-Αυστριακός εφευρέτης Ζίγκφριντ Μάρκους (Siegfried Marcus) συναρμολόγησε ένα αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα του Κουνιό σε μηχανική ενέργεια.
Το έτος 1862, 92 χρόνια αργότερα, ο Ετιέν Λενουάρ (Etienne Lenoir) έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης και ένα χρόνο αργότερα, το 1863 ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1ο ταξίδι με στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση ταχύτητα 6,4 χλμ/ώρα και ισχύ μόλις 0,5 ίππους.
Το έτος 1885 παρήχθη στη Γερμανία αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, του Νικολάους Όττο (Nikolaus Otto) από τον Καρλ Μπεντς (Karl Benz). Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο Μάνχαϊμ (Mannheim) της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του αυτοκινήτου (κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφεύρει), αρκετοί άλλοι Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ (Gottlieb Daimler) και Βίλχελμ Μάιμπαχ (Wilhelm Maybach) στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη επίσης το 1885. Αργότερα,τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν και πλέον μπορούσαν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόνο.
Παραγωγή του αυτοκινήτου[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
Αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης παράχθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Καρλ Μπεντς (Κarl Benz) το 1885 - 1886 και τον Γκότλιμπ Νταίμλερ (Gotlieb Daimler) ανάμεσα στο 1886 και το 1889. Ο Μπεντς ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στα σχέδια ενός νέου κινητήρα το 1878. Στην αρχή επικεντρώθηκε στην κατασκευή ενός αξιόπιστου δίχρονου βενζινοκινητήρα, βασισμένος στα σχέδια του τετράχρονου κινητήρα του Όττο. Τα σχέδια του Όττο απορρίφθηκαν, ενώ ο Μπεντς είχε έτοιμο τον κινητήρα του την Πρωτοχρονιά και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας το 1879.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Ο Μπεντς κατασκεύασε τα πρώτα τρίκυκλα αυτοκίνητα το 1885 και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας από την πόλη του Μάνχαϊμ τον Ιανουάριο του 1886. Αυτό ήταν το πρώτο όχημα εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ως αυτοκίνητο ..και όχι ως μετατροπή μιας άμαξας ή ενός κάρου. Μεταξύ άλλων, ο Μπεντς εφηύρε ένα σύστημα ρύθμισης της ταχύτητας γνωστό ως επιταχυντή, την ανάφλεξη, χρησιμοποιώντας σπινθήρα από μπαταρία, τον αναφλεκτήρα (μπουζί), τον συμπλέκτη, το σύστημα επιλογής ταχυτήτων και το ψυγείο νερού.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Ο Μπεντς κατασκεύασε τα πρώτα τρίκυκλα αυτοκίνητα το 1885 και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας από την πόλη του Μάνχαϊμ τον Ιανουάριο του 1886. Αυτό ήταν το πρώτο όχημα εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ως αυτοκίνητο ..και όχι ως μετατροπή μιας άμαξας ή ενός κάρου. Μεταξύ άλλων, ο Μπεντς εφηύρε ένα σύστημα ρύθμισης της ταχύτητας γνωστό ως επιταχυντή, την ανάφλεξη, χρησιμοποιώντας σπινθήρα από μπαταρία, τον αναφλεκτήρα (μπουζί), τον συμπλέκτη, το σύστημα επιλογής ταχυτήτων και το ψυγείο νερού.
Κατασκεύασε βελτιωμένες εκδόσεις το 1886 και το 1887. Άρχισε την παραγωγή το 1888, την πρώτη παραγωγή αυτοκινήτου στην ιστορία, στηριζόμενος στην εταιρεία "Benz & Sie" που ο ίδιος είχε ιδρύσει. Η σύζυγος του Μπέρτα (Bertha) έκανε σημαντικές υποδείξεις για καινοτομίες, τις οποίες ο Μπεντς συμπεριέλαβε στο καινούργιο μοντέλο, το οποίο ήταν ακόμη τρίτροχο.
Κατασκευάστηκαν 25 οχήματα μέχρι το 1893, οπότε και παρουσίασε το πρώτο τετράτροχο αυτοκίνητο, το οποίο κινούνταν από έναν τετράχρονο κινητήρα, που είχε σχεδιάσει ο ίδιος. Το ίδιο διάστημα, ο Εμίλ Ροζέ (Emile Roger) στη Γαλλία κατασκεύαζε κινητήρες του Μπεντς με την άδεια του σχεδιαστή, αρχίζοντας και την κατασκευή ολόκληρων αυτοκινήτων.
Καθώς η Γαλλία της εποχής ήταν πιο προοδευτική, δέχτηκε πιο εύκολα τη νέα αυτή δημιουργία: περισσότερα οχήματα κατασκευάσθηκαν και πουλήθηκαν στην Γαλλία, παρά στην πατρίδα του εφευρέτη, την Γερμανία. Στη Γαλλία, επίσης, εμφανίζονται ακόμη οι κατασκευαστές Πανάρ και Λεβασόρ (Panhard & Levassor) και Αρμάν Πεζό (Armand Peugeot). Οι δύο πρώτοι κατασκεύασαν το όχημά τους το 1891 σε από κοινού εγχείρημα με τον Εντουάρ Σαραζέν (Edouard Sarazin), ο οποίος είχε τα δικαιώματα κατασκευής του κινητήρα Μπεντς στη Γαλλία και ακολούθησε ο Πεζό.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Οι Πανάρ και Λεβασόρ ήταν οι δημιουργοί του πρώτου συστήματος μετάδοσης όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Το τοποθέτησαν στο μοντέλο Πανάρ του 1895. Ο Αρμάν Πεζό ήταν, παράλληλα, ο κατασκευαστής που κέρδισε τον πρώτο αγώνα αυτοκινήτου στη Γαλλία το 1895.
Κατασκευάστηκαν 25 οχήματα μέχρι το 1893, οπότε και παρουσίασε το πρώτο τετράτροχο αυτοκίνητο, το οποίο κινούνταν από έναν τετράχρονο κινητήρα, που είχε σχεδιάσει ο ίδιος. Το ίδιο διάστημα, ο Εμίλ Ροζέ (Emile Roger) στη Γαλλία κατασκεύαζε κινητήρες του Μπεντς με την άδεια του σχεδιαστή, αρχίζοντας και την κατασκευή ολόκληρων αυτοκινήτων.
Καθώς η Γαλλία της εποχής ήταν πιο προοδευτική, δέχτηκε πιο εύκολα τη νέα αυτή δημιουργία: περισσότερα οχήματα κατασκευάσθηκαν και πουλήθηκαν στην Γαλλία, παρά στην πατρίδα του εφευρέτη, την Γερμανία. Στη Γαλλία, επίσης, εμφανίζονται ακόμη οι κατασκευαστές Πανάρ και Λεβασόρ (Panhard & Levassor) και Αρμάν Πεζό (Armand Peugeot). Οι δύο πρώτοι κατασκεύασαν το όχημά τους το 1891 σε από κοινού εγχείρημα με τον Εντουάρ Σαραζέν (Edouard Sarazin), ο οποίος είχε τα δικαιώματα κατασκευής του κινητήρα Μπεντς στη Γαλλία και ακολούθησε ο Πεζό.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Οι Πανάρ και Λεβασόρ ήταν οι δημιουργοί του πρώτου συστήματος μετάδοσης όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Το τοποθέτησαν στο μοντέλο Πανάρ του 1895. Ο Αρμάν Πεζό ήταν, παράλληλα, ο κατασκευαστής που κέρδισε τον πρώτο αγώνα αυτοκινήτου στη Γαλλία το 1895.
Ένας ακόμη σταθμός στην ιστορία της αυτοκίνησης σημειώνεται το 1892. Είναι το έτος που ο Ρούντολφ Ντίζελ (Rudolf Diesel) κατασκευάζει τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης με καύσιμο το πετρέλαιο. Αρχικά ο κινητήρας του δεν χρησιμοποιήθηκε στα αυτοκίνητα, καθώς ήταν αρκετά βαρύς, αλλά το 1898 κινητήρες ντίζελ χρησιμοποιούνταν σε εργοστάσια, για να κινούν αντλίες σε υδρευτικά και αρδευτικά δίκτυα, σε θαλάσσια οχήματα κτλ. Με τη συνεχή βελτίωσή του, ο κινητήρας ντίζελ άρχισε να χρησιμοποιείται σε φορτηγά αυτοκίνητα και, αργότερα, σε λεωφορεία.
Η παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων συνεχίστηκε και διαδόθηκε και σε άλλες χώρες. Το 1891 τα πρώτα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ κατασκευάσθηκαν από τον Τζον Λάμπερτ {John Lambert). Ήταν τρίτροχα με οροφή δανεισμένη - ως κατασκευή - από τις άμαξες, ενώ το 1895 ο ίδιος παρουσίασε και τετράτροχη έκδοση. Η κατασκευή παρέμεινε σε επίπεδο βιοτεχνίας, όταν οι αδελφοί Τσαρλς και Φρανκ Ντάρια (Duryea), μετά την πρώτη κατασκευή και επιτυχείς δοκιμές του δικού τους οχήματος (1893),
ίδρυσαν την εταιρεία "Duryea Motor Wagon Company" το 1896.[1] Αυτή ήταν η πρώτη εταιρεία βιομηχανικής κατασκευής αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, ενώ ο Φρανκ, οδηγώντας το δικό τους αυτοκίνητο, ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα αυτοκινήτου στις ΗΠΑ το 1895.
ίδρυσαν την εταιρεία "Duryea Motor Wagon Company" το 1896.[1] Αυτή ήταν η πρώτη εταιρεία βιομηχανικής κατασκευής αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, ενώ ο Φρανκ, οδηγώντας το δικό τους αυτοκίνητο, ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα αυτοκινήτου στις ΗΠΑ το 1895.
Η κατασκευή αυτοκινήτων αυξανόταν με ταχείς ρυθμούς, ωστόσο το υψηλό κόστος και οι δυσκολίες ένταξης του στην πραγματικότητα της εποχής, δεν επέτρεψαν τη διάδοση του προϊόντος στις ευρείες λαϊκές μάζες, μολονότι είχε αρχίσει η κατασκευή του σε βιομηχανική κλίμακα από τον Ράνσομ Ολντς (Ransome E. Olds) και την εταιρεία του Oldsmobile το 1897. Ωστόσο, το κόστος παρέμενε πάντα πρόβλημα. Αυτό ίσχυε μέχρι το 1908, οπότε και σημειώνεται ο πρώτος μεγάλος σταθμός στην ιστορία του αυτοκινήτου:
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Ο Χένρι Φορντ (Henry Ford), έχοντας δημιουργήσει από το 1903 τη δική του ομώνυμη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, πήρε μια σημαντική απόφαση: Να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο, που ο μέσος πολίτης θα μπορούσε να αποκτήσει και να χρησιμοποιήσει σε καθημερινή βάση.
Το 1908 παράγεται και διοχετεύεται στην αγορά το αυτοκίνητο - ιστορικός σταθμός της αυτοκίνησης: Είναι το Ford Model T, το οποίο στοίχιζε μόλις 950 δολάρια. Το όχημα έγινε ανάρπαστο, ενώ η τιμή του μειωνόταν συνεχώς. Στα 19 χρόνια που παρέμεινε στην αγορά (έως το 1927) πουλήθηκαν 15.500.000 αντίτυπα, ενώ η τιμή του είχε πέσει στα 280 δολάρια. Το Model T είναι το δεύτερο σε αριθμό πωληθέντων τεμαχίων αυτοκίνητο στον κόσμο. Ο Φορντ πέτυχε αυτό το εγχείρημα οργανώνοντας την κατασκευή σε γραμμή παραγωγής και καθετοποιώντας την εταιρεία του.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Ο Χένρι Φορντ (Henry Ford), έχοντας δημιουργήσει από το 1903 τη δική του ομώνυμη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, πήρε μια σημαντική απόφαση: Να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο, που ο μέσος πολίτης θα μπορούσε να αποκτήσει και να χρησιμοποιήσει σε καθημερινή βάση.
Το 1908 παράγεται και διοχετεύεται στην αγορά το αυτοκίνητο - ιστορικός σταθμός της αυτοκίνησης: Είναι το Ford Model T, το οποίο στοίχιζε μόλις 950 δολάρια. Το όχημα έγινε ανάρπαστο, ενώ η τιμή του μειωνόταν συνεχώς. Στα 19 χρόνια που παρέμεινε στην αγορά (έως το 1927) πουλήθηκαν 15.500.000 αντίτυπα, ενώ η τιμή του είχε πέσει στα 280 δολάρια. Το Model T είναι το δεύτερο σε αριθμό πωληθέντων τεμαχίων αυτοκίνητο στον κόσμο. Ο Φορντ πέτυχε αυτό το εγχείρημα οργανώνοντας την κατασκευή σε γραμμή παραγωγής και καθετοποιώντας την εταιρεία του.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα χρησιμοποιούν ως καύσιμο βενζίνη ή πετρέλαιο ντίζελ, τα οποία προκαλούν μόλυνση της ατμόσφαιρας και κατηγορούνται ότι συμβάλλουν και στην κλιματική αλλαγή και το φαινόμενο του θερμοκηπίου, καθώς στα καυσαέρια περιέχονται διοξείδιο του άνθρακα, μονοξείδιο του άνθρακα, οξείδια του αζώτου, του θείου και στερεά μικροσωματίδια.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
Εδώ θα βρείτε test αυτοκινήτων, που δεν διατίθενται πλέον, σαν καινούργια
» ALFA ROMEO | » AUDI | » BMW | » CADILLAC |
» CHEVROLET | » CHEVROLEΤ EUROPE | » CHRYSLER | » CITROEN |
» CORVETTE | » DAIHATSU | » FERRARI | » FIAT |
» FORD | » HONDA | » HUMMER | » HYUNDAI |
» JAGUAR | » JEEP | » KIA | » LADA |
» LANCIA | » LAND ROVER | » LEXUS | » LOTUS |
» MAZDA | » MERCEDES | » MINI | » MITSUBISHI |
» NISSAN | » OPEL | » PEUGEOT | » PORSCHE |
» RENAULT | » SAAB | » SEAT | » SKODA |
» SMART | » SSANGYONG | » SUBARU | » SUZUKI |
» TOYOTA | » VOLKSWAGEN | » VOLVO | » VW |
Γίνονται, επίσης, σημαντικές προσπάθειες για την κατασκευή αυτοκινήτων οχημάτων με ηλεκτροκίνηση, ενώ ήδη κυκλοφορούν στο εμπόριο τα λεγόμενα "υβριδικά αυτοκίνητα", τα οποία διαθέτουν και τα δύο είδη κίνησης, δηλαδή τόσο με υγρά καύσιμα όσο και με ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης, έχουν κατασκευαστεί αυτοκίνητα που κινούνται με ηλιακή ενέργεια, καθώς διαθέτουν φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή για να μετατρέπουν την ηλιακή ενέργεια σε ηλεκτρική και στη συνέχεια σε κινητική. Έτσι θα περιοριστεί το περιβαλλοντικό πρόβλημα των αυτοκινήτων, με λιγότερους ρύπους.
Δρόμος - «σφαγείο» ο βόρειος οδικός άξονας στην Κρήτη
«Ενα ατελείωτο νεκροταφείο με τα αναρίθμητα εικονοστάσια θυμίζει ο βόρειος εθνικός άξονας», δηλώνουν στελέχη των υπηρεσιών οδικής ασφάλειας
Δρόμος - «σφαγείο» χαρακτηρίζεται από τους τοπικούς φορείς ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης, ο οποίος παράλληλα φέρεται να είναι ο πλέον επικίνδυνος της χώρας.
Σύμφωνα με τις υπηρεσίες οδικής ασφάλειας, τα τροχαία ατύχημα με τραυματισμούς είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλο το μήκος της εθνικής οδού Χανίων - Σητείας Λασιθίου, τα δε θανατηφόρα έχουν συχνότητα κάθε δεύτερη ημέρα.
Το κακό οδικό δίκτυο σε συνδυασμό με την απροσεξία των οδηγών είναι οι κύριοι παράγοντες πρόκλησης των ατυχημάτων.
Σε υπομνήματά τους δήμαρχοι και νομάρχες έχουν επισημάνει πολλές φορές την ανάγκη αναβάθμισης του βασικού οδικού άξονα του νησιού που άρχισε πριν από 40 χρόνια και ακόμα πολλά σημεία του δεν έχουν ολοκληρωθεί.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
BOOAK
«Ενα ατελείωτο νεκροταφείο με τα αναρίθμητα εικονοστάσια και τους σταυρούς θυμίζει στον καθένα που περνά κατά μήκος του βορείου εθνικού άξονα», δηλώνουν στελέχη των υπηρεσιών οδικής ασφάλειας.
Συχνά κατά μήκος του δρόμου τοπικοί φορείς και κάτοικοι έχουν πραγματοποιήσει διαδηλώσεις για την αδιαφορία της πολιτείας.
ΜΕΡΑΜΠΕΛΟ AYTO MOTO ΤV- MEGA XORHGOS ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ -ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΔΙΑΛΥΝΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΗΛ 28410 28166-6945487486
FREE PODOSFAIRO ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Κλειδαριές Ασφαλείας, Χρηματοκιβώτια
Το σύγχρονο κέντρο κλειδιού βρίσκεται δίπλα σας 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα με συνεχή υποστήριξη σε ότι αφορά την ασφάλεια της οικίας ή της επιχείρησης σας, από την πιο απλή κλειδαριά έως το πιο εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας.
Στα καταστήματα μας θα βρείτε παντός τύπου κλειδαριών ασφαλείας, κυλίνδρους, κλειδαριές ασφαλείας τζαμόπορτας, λουκέτα.
Το κατάστημά μας διαθέτει εξειδικευμένους τεχνικούς με πολυετή πείρα, πρόθυμους να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς πελάτες
Στόχος της επιχείρησης μας είναι η πληρέστερη ενημέρωσή σας γύρω από θέματα που αφορούν την ασφάλεια του σπιτιού και του επαγγελματικού σας χώρου και η άμεση ικανοποίηση των απαιτήσεών σας.
Στα πλαίσια των υπηρεσιών μας με υπευθυνότητα, αξιοπιστία, εγγυημένη απόδοση και προσιτές τιμές αναλαμβάνουμε τις ακόλουθες εργασίες:
Τοποθέτηση - επισκευή - αντικατάσταση παντός τύπου κλειδαριών.
Αντιγραφή παντός τύπου κλειδιών (απλά, ασφαλείας, immobilizer αυτοκινήτων).
Λουκέτα όλων των τύπων.
Ασφάλειες σε ρολλά, συρόμενων παραθύρων.
Χρηματοκιβώτια.
Επισκευές και αλλαγές σε ρολλά, αντικατάσταση των ξύλινων σε πλαστικά ή αλουμίνια.
Στο κατάστημά μας διαθέτουμε χρηματοκιβώτια εντοιχισμένα, δαπέδου, επιτραπέζια κα.
FREE PODOSFAIRO ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ